måndag 19 november 2012

Värt att rapportera. Värt

- For iväg till bibblan för att förnya Criminal Minds som jag hyrde förra veckan. Jag gick dit en dag för sent och vårt 1 veckas gamla bibliotekskort har nu redan 10 dollars böter. Fän

- Gick lite loco och köpte massa smink idag!? Nya mascaror/mascaras (mascara i plural) Ja plural!! Ny huskräm, lika bra att testa en ny foundation också liksom, släng med en hårfärg vettja?! Det gick bara inte att sluta, det fanns inget stopp i mig!

- Värdföräldrarna har börjat följa en ny spännande serie som jag nu också fastnat lite för. Känner att jag gick från noll till väldigt många serier på väldigt kort tid.

Var det allt jag hade att säga idag? Försökte sova länge men det kan man glömma när man bor med två huligankidz. Följde med familjen och spelade fotboll i skogen, åkte och handlade i affären där det var Thanksgiving-hets utan dess like. Halvt ihjälstressade mammor som slogs om kalkoner och diverse mat- och bakingredienser för sitt firande på torsdag. Ska fortsätta tönta vidare och göra ingenting.

..............................................................................

.............................................................................................................................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar