söndag 4 november 2012

Långsammaste längsta söndagen

La precis på Skypeluren med min Malinpalin efter ett samtal med givande konversationer. Malmös gatukök, var fanns bästa kebaben, nya telefoner, abonnemang, Instragram och blablabla som systrar snackar om. Inget av återberättelsevärde likzåm.

Idag vred vi i Americat tillbaka klockan till vintertid vilket gör att min bosy clock är helt kokkkko. Vaknade halv sju "ny tid" och dagen tar ju aldrig slut? Känns typ som världens längsta dag idag? Som när vi flög till Maui och gått upp knastidigt i San Francisco och flög 5 timmar bakåt i tiden och landar klockan 10 på morgonen Maui- tid. DET var en lång dag.

Kan inte komma på något vettigare att skriva? Kanske är det bäst för mig att göra något vettigt, som att ta en dusch eller något. Fräscha till mig litta och komma ur min ligger-i-sängen-och-pillar-i-godispåsen-hela-dagen-koma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar