fredag 16 november 2012

Födelsedagshälsning!!!




Min Malin- min älskade solstråle och det bästa jag vet! Tusen tusen grattis på födelsedagen min lilla 19- åriga tjej. Jag är en sån stolt storasyster och jag förstår inte vad jag någonsin skulle göra utan dig. Jag älskar dig så mycket och no matter the distance, är det alltid vi. Massa kärlek.

Det är inte ens Malins födelsedag i Sverige längre men jag har inte fått gratta henne förrän nu! Stackaren har ju fått jobba långpass och därav inte varit hemma förrän efter midnatt svensk tid. Passade ju i och för sig rätt bra för då är det ju bara tidig kväll här i the US och A. Men jag har grattat och sjungit och skickat paket. Gjort allt det jag ska med andra ord. 

LILLA MALLAN GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar