måndag 12 november 2012

VAD SA DU? JAG HÖR INTE, DAMMSUGAREN ÄR IGÅNG.

Oj oj oj ack och ve som det ser ut här i stugan. Det finns nog ingen familj som kan vända sitt eget hus upp och ner som denna familjen kan. Den del av min mamma som finns i mig klarar det inte mycket längre och har därför tagit sig an projektet att STÄDA. På med lite bra musik så är det faktiskt inte en sån hemsk syssla trots allt. Jag får bara hoppas att mitt höga musikspelande inte stör grannarna. Glömde bort att vi bodde i lägenhetsbyggnad en gång när jag stod och vrålade O Helga Natt (fråga inte) i duschen (fråga inte!) men blev tvärt påmind om grannarna när jag plötsligt hörde högljutt bankande i taket. Vare sig det var en signal till mig att hålla käften eller inte är oklart.....



Och med det ska jag sätta igång att dammsuga samtidigt som jag spelar hög musik!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar