onsdag 7 november 2012

Vägrar att frysa!

Och av den anledning har jag därför klätt mig för att se ut som en Hulk i tjocka kläder. Ett linne under en långärmad tröja, under en kofta med en tjocktröja över med halsduk och mössa. Under mjukisbyxorna (som jag egentligen inte ville ha på mig men vad gör man inte för att behålla värme) bar jag löpartights. Denna morgon var det posten som gällde, i vanlig ordning. Ja ojoj vad jag varit där alltså. Mer om det en annan dag. Jag skickade present till en liten Malin som fyller år snart och Veris hemma ville ha ett par nya jeans så klarre att man skickar det! Så där promenixade jag, uppbulkad med kläder och två stora paket i händerna med ett leende på läpparna och musik i öronen. Och frös ej! 

Ser ni hur det snöar?! Lyckades tajma min utgång så att jag hann hem innan det snöade. Det började lite när jag gick hemåt men precis när jag klev innanför dörren så började det snöa mer. Och mer! Och mer!! Och jag har på Facebook även fått en inbjudan till en väns julmys som jag ser så galet mycket fram emot redan! Christmas here we come :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar