tisdag 13 november 2012

Man mår bättre av att skrämma halvt ihjäl sig själv med Criminal Minds

Rent hus, undanplockat från leksaker, dockor, bilar och allt vad det leks med nuförtiden. Dagen har inte varit mycket mer än så, den fick en dålig vändning fram mot eftermiddagen och jag låg i soffan i fosterställning och trodde jag skulle kräkas. Snälla säg mig snälla någon att jag inte går och blir sjuk nu?!?!?! Tröstade mig med lite Criminal Minds och tänkte att lite födelsedagsgodis som jag så flitigt sparat, skulle hjälpa lite på traven. Ingen superspännande måndag som ni ser.... Jag fastnade dock framför massa Internet-butiker och hjälp mig vad mycket jag hade kunnat klicka hem. I sånna här lägen är det tur att:

- det ekar av tomhet på mitt amerikanska bakkonto

och att:

- mitt svenska inte går att köpa saker online med.

Där fick ni lite ekonomiråd från den som inte bör ge sånna typ av råd alls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar