onsdag 14 november 2012

Sånt man kan ha för sig på en dag mitt i veckan


En dansande bild. Oklart dock vad jag gör för dans.... Och om det ens kan kallas för dans? Det ser roligt ut iallafall.

Gick bort en sväng in till centrum för att fixa med det som låter så otroligt viktigt och otroligt tråkigt på en och samma gång- bankärenden. Det är krux med gamla bankkonto och att jag tydligen är skyldig banken pengar för att ha spenderat pengar jag egentligen inte hade? Jag sa ju det; ointressant.


Köpte med mig en förpacknining bananchips. Ni minns helt rätt- jag gillar inte banan! Men av någon anledning faller bananchips mig i smaken. Tack Alisa för att du fick mig att smaka på resemånaden!


Stack in huvudet i en sminkbutik och i äkta USA- anda fick jag en stol att sitta på och experthjälp med smink. Det gick ju inte att säga att jag egentligen bara gick in för att kolla när hon satt och presenterade den ena prisberömda produkten efter den andra. Lägg märke till mina långa (??) ögonfransar.


Och min fina lilla sjö som jag alltid går förbi. Vet inte hur många timmar jag spenderat där med kidzen i somras för att fylla ut tråkiga eftermiddagar. Mata gäss, bli attackerade av gäss, plocka stenar, mata betydligt snällare ankor, leta efter fiskar..... Men denna gång vare bara ja som var där. Jag och iPod :):)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar