fredag 16 november 2012

Borde inte göra sånt som inte är bra för mig

Får ju lägga av med det hära nu. Att plåga mig själv oh se saker som jag tycker är otäckt och gör mig halvt rädd för mänskligheten. Den senaste säsongen av Criminal Minds är så läskig att jag inte vågar se det på kvällarna. Det måste vara ljust ute så att det kan vara en påminnelse till att allt bara är hittepå. Kanske är det bara jag som är töntig med sånt här, inte är jag ju den som ser på skräckfilm. Men seriöst!! Avsnitten är så sjukt vidriga och brottslingarna blir ju bara värre och värre!!!


Men jag har gjort mer än att bara hålla min egen hand av rädsla och tröst. För att hålla det kortfattat så har jag försökt ersätta ett "nummerkort" som jag behöver. Numret har jag men kortet tappade jag bort i somras och PALLADE INTE skaffa nytt kort eftersom jag ju hade numret? Otur för mig, nu måste jag ha mitt kort..... Suck. Jag har även gjort andra vettiga saker som att tvätta mina ynka 10 par strumpor, skrattat åt klipp av Ellen Degeneres och ätit chocolate chip cookie flingor till lunch. Ha en härligt frrrrredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar