torsdag 15 november 2012

Vad är det som händer? Vad är det som ringer, är det min mobil? Va varför ringer någon mig eller är det alarmet? Vad fasiken är det som händer?!


Vaknar upp idag alldeles obegripligt förvirrad. Hatar att vakna upp så, direkt ur en dröm och helt virrig. Vaknade och fick för mig att jag skulle varit på jobbet, yrade om att jag var tvungen att gå upp men ville inte då sängen var så skön, sen hör jag lilltjejen ropa på mig från andra sidan dörren och mitt i allt tror jag klockan är eftermiddag och att kidzen precis kommit hem från skolan...... Mycket rörigt, som ni kan se.

Tror att jag vaknat upp rätt iallafall. Visst är det torsdag idag? Den 15 november? HAHAAAA det betyder ju också att det är Malins födelsedag!!! :D:D:D:D DET är ju en väldigt bra anledning att vara glad idag men jag får inte snacka med födelsedagsbarnet förrän ikväll pga jobbbbb. Så nu sitter jag redan och längtar efter klockan 19 ikväll. Snart där ju :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar