onsdag 21 november 2012

Som ni säkert förstår har jag töntat ner mig ordentligt i min iPhone

Och den funkar ju inte ens ordentligt!! Jag har inget SIM-kort i den, tänkte att det var bäst att köpa den utan något kontrakt och sådär. Men ska snart fixa det. Internet funkar på den så länge jag är inne på nätverket här hemma och bara den glädjen har räckt hela dagen. Jag behöver väl knappast säga att jag suttit och bara beundrat denna pryl som nu är min?

Jag har laddat ner appar och haft mig, tagit roliga foton och nöjts över hur rolig jag ser ut i en iPhone-kamera. Skaffat spel, bildredigeringsprogram och allt vad det heter och finns där ute. Sicken appdjungel vi lever i? Hade jag ingen aning om. Annars har det varit en rätt slow dag idag. Skulle egentligen på konsert på grabbens musiklektion men nötskalet hade blandat ihop dagarna. "Ojj hehe jaha, ja just det är nästa vecka!" sa han lite ursäktande när jag, värdmami och lilltjejen stod där, redo för ett stycke musik. Så vi fick vandra tillbaka hem och jag lekte med lilltjejen. Försökte få henne att se på Ellen Show. Hon var inte intresserad. Gratulerar detta inlägg tar pris i intresse. Klappa din intressehamster, ät dina intressepiller och får guds skull, skriv ner detta i din intressebok!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar