måndag 19 november 2012

Tog ett passande kort till inlägget men grabben kollar på mig med en förvirrad min och frågar "Vad gööör du?"


God-jäkla-morgon då då. Blev upptvingad lite tidigare idag för att ta hand om kidzen då värdmami hade jobb att göra. Inga problem att ta kidzen egentligen men just denna morgon var de OMÖJLIGA och ville inte ära frukost, var helt distraherade av teven, spillde ut juice och allt var'e var. Och jag ville bara gå och lägga mig. Eller äta någonting, fungerar ej utan mat i magen på en morgon! utropstecken!

För en gångs skull ska jag följa med värdmami till jobb idag också! Nja inte till just jobb men jag ska få skjuts in till Stamford för att fixa med mitt dumma nummerkort. Skare vara så förbaskat svårt..... måste åka dit, fylla i papper, bevisa att jag är jag, skriva under saker, mooorrrrrrrr.

Annars är det väl en rätt vanlig måndag idag. Kort jobbvecka för alla vi här i USA pga Thanksgiving på torsdag. Tror att onsdag är halvdag för kidzen och sen är det firande på torsdag och fredag-lördar i City. DETTA SER VI FRAM EMOT.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar