tisdag 27 november 2012

Än en gång

.... snökaozzZzZz. Imorse när jag vaknade var det inte min lilla sol som sken på mig. Istället möttes jag av grå himmel och snö (!) på marken. Snöblandat regn kanske det hellre kallas eller, snäppet bättre- man kan säga att det "slaskar" ute.

Nog om vädret! Det är slött med uppdatering och nu ska jag berätta varför.

JAG HAR EN HEMLIS OCH JAG HÅLLER PÅ ATT EXPLODERA AV ATT HÅLLA DEN INOM MIG!!

Denna hemlis kräver alltså rätt mycket av min tid och har gjort att jag haft mycket o göra. Ska kväva er förväntan redan nu- jag ska inte starta ett klädmärke som andra kända bloggare. Inte heller ska jag skriva en bok eller starta ett företag. Men min hemlis är lika bra den med. Tomorrow får ni veta mer helt enkelt


Dagens lille filur här. Jag sover inte mycket om nätterna pga att min telefon tar för mycket uppmärksamhet! Man kan ju slösa hur många timmar som helst på att kolla på olika bilder och läsa fina texter, inspirationsbilder på fina landskap och Gud-vet-vad. Tur att jag kan sova hela dagarna. Ska bara kolla på lite bilder först, häähäähä

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar