fredag 9 november 2012

Dyker in i skattkistan

Detta är helt otroligt! Hela denna tid har jag, utan att veta om det, sovit på en skattkista. Mer eller mindre. Alla saker som har försvunnit som jag gjort mig tokig och bara fått nöja mig med ursäkten att de antingen fått ben och sprungit iväg eller att mitt rum bara har ett svart hål dit sakerna flyr. Helt fel hade jag ju inte. För kolla vad jag hittade under sängen idag!! Satt på Skype med Sara när jag bara skulle borsta bort något från under sängen när jag får syn på en keps???? Och en penna jag letat efter??! MINA SHORTS?!?!


En stycke keps, shorts jag letat öve-jäkla-allt efter, pennan som mystiskt försvann, puderborsten jag köpte för ett tag sedan som bara var putsväck och mitt glasögonkort!! Det kanske inte var mycket för världen jag hittade men det gjorde minsann min fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar