fredag 16 november 2012

Blåklockor runt ögonen


Är det någon som kan se något ovanligt på denna bild? Ja min näsa är oroligt nära kameran och visst hade mitt ansikte mått bra av lite lotion i dess vintertorra tillstånd. Men är det någon som kan se hur röd jag är RUNT ögonen? Kanske är det just det, behöver jag extra extra extra hudkräm runt där? Viss är det inte bara jag som inbillar mig? Är det en allergisk reaktion? Fast jag har ju inte använt något nytt i mitt lilla face? Och det är inte som jag varit ledsen och gnuggat mig i ögonen, har varit prima hela dagen! 


Vad äre för fel runt mina ögon?! Tycker jag påminner lite om en panda, sådär med en annan färg runt ögonen. Eller som en späckhuggare också, typ. Värst såg det ut i Skype med Malin, ja då såg det ju ut som jag varit i slagsmål! Blåtiror och hela kalaset! Hjälp? Mvh, orolig potentiell möjlig allergiker av okänt ämne.


1 kommentar: