måndag 12 november 2012

En liten Fars Dag hälsning

Inte kan jag ju gå en hel Fars Dag utan att skriva en liten hälsning till min pappa! Käraste far, grattis på din dag och snart kan vi ses och kramaom varandra igen. Jag ser så mycket upp till dig och tack för all din kärlek även om jag bara är till besvär ibland. Pusseli-puuusss.


Och så kan jag ju inte glömma halvpappa min! Han från Nya Zealand som för med sig galenskaper. Halvpappa, låtsatspappa, plastpappa, kalla det vad tusan du vill! Fanns lite andra bilder på David (David på engelska!) men det skulle bara inte vara rätt att inte visa honom tillsammans med sin kära grill. My beloved grill master- Happy Fathers Day, none can like you can woohoo.


Oj vilken tur jag har, märker jag nu, som har (typ) 2 pappor. Som jag bryr mig om och som bryr sig om mig. Det är inte Fars Dag här i USA idag men det har ju varit en bra dag iallafall! Käkade frulle på ett diner här i byn med värdfamiljen. Men det jag måste berätta om morgonen var att vi gick ut en liten tur i skogen och s-a-t-a-n vilka träd det var på marken! Hade nästan förträngt stormen för någon vecka sen men oj oj oj vilka monsterträd som fallit. Tog inte några bilder men föreställ er gigantiska träd som fallit över stigar och vägar. 

Annars en lugn dag. Pausat från Internet och läst massa massa sidor i min bok på vår lilla balkong. Ja men visst, ena dagen är det snöstorm här, andra dagen är det härliga plusgrader och sol


1 kommentar:

  1. Så gulligt av dig att fira dina "båda" pappor gumman min. Du har rätt - det är tur att ha 2 pappor som älskar dig och bryr sig om dig. Love you so much.

    SvaraRadera