torsdag 8 november 2012

Jag kanske är Djävulen trots allt

Men alltså vaah? Shieet vad är detta för deppig typ som kommer jag ta över? Jäkla poet, den där typen har varit på mig i flera veckor om att få ett inlägg. Tillbaka till det depphålet du kom ifrån, säger jag! Poeter. Vilka tror dem att de är? Vad fan är en poetför ett jäkla ord egentligen?!

Naaaaj naj naj allt bra här i Americat. Det har liksom varit en sån dag som bara... rullat? Smidigt. Tja förutom imorse då grabbens skola var försenad med 2 timmar. Lille buspöjken frågade om han kunde få godis imorse. Medan jag förvirrat försökte klura ut om han menade allvar, förklarade jag lugnt att "nej för klockan inte ens är nio." Någon timme senare ger han det ett till försök och påpekar att klockan faktiskt är mer än nio. Skulle han kunna få en bit nu? "Nej." Jag kände mig som en blandning av nannyn från helvetet och Anna Skipper från "Du blir vad du äter."

Oh, på tal om inget vi pratade om! Värdfamiljen här har bestämt att vi på Thanksgiving ska åka in till City och bo en natt på hotell där. Thanksgiving är om 2 veckor, man "firar" det på en torsdag (egentligen äter man bara hela dagen) och sen fredag till lördag är vi inne i the City. Ska skrivas in i kalendern för detta ser jag fram emot!





Förra Thanksgving var jag inne i City och såg på paraden som de har där varje år. Gigantiska uppblåsbara figurer, kändisar som går med i paraden, någon som uppträder och helt sjukt mycket folk som trängs för att se alla ballonger som flyter förbi.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar