onsdag 14 november 2012

3 saker som är bra med idag

1. Jag hörde tåget tjuta!!!! Trodde aldrig jag skulle bli så glad och jag förstod inte hur mycket jag faktiskt saknade den där tutan förrän jag hörde den för första gången ikväll på vad som känts som evigheter! Den förbaskade tutan, det betyder också att mina tåg går ordentligt vilket betyder fritt fram att åka till City. TUMMEN UPP.

2. Jag tror jag budade hem en iPhone?!!! Jag vet inte riktigt..... Jag vann auktionen :D:D:D:D men vågar inte riktigt ta nästa steg, som ju måste vara att betala? Borde man inte se till att telefonen ser ut och fungerar som den ska? Hrm, får kolla in det här lite närmre, återkommer med resultat.

3. Kanske inte bra med definitivt nämnvärd. Jorden går ju för fän snart under?! 21 december, det är ju inte långt tills dess? Man borde tycka att det är billigt att till exempel flyga då. Alla borde väl vara med sina nära och kära om vår jord går under?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar