fredag 23 november 2012

Chillar vidare

Ni anar inte vilken god middag jag precis tryckt i mig! Värdmami var ju själv lite tvekis på om hon kunde göra en god Thanksgiving-middag men visst kunde hon det! Med kanske pyttelite hjälp från mig, fnizzZZzZz. Vi alla 5 satt ner och åt middag med tända ljus, harmonisk musik i bakgrunden och hade det så genuint TREVLIGT. Och mysigt. Kan inte ens minnas sist jag satt ner och käkade middag hela värdfamiljen. Om det ens har hänt någonsin?! Vi satt och åt och gottade oss länge länge precis som man ska innan vi drog fram efterrätter och satt länge länge med den också. Mätta och belåtna, städat undan all disk, kidzen ligger helt utslagna i sängen och både jag, värdmami och värdpapi har slängt upp fötterna på soffan, med ett glas vin i handen och näsan tryckta mot diverse Apple- produkter. 


Vet inte varför jag ser så stressad och förvirrad ut? Känner mig mer såhär: 


... och med sepia- effekt! En sällan använd effekt. Här är en bild som stämmer mer in på mitt tillstånd- nöjd och glad och framför allt LUGN. Just i detta nu är det inget som stressar mig, inget som oroas mig  och inget problem som bara hänger över och tynger mig. Bara massa lugn och fin. Tror värdföräldrarna undrar vad fasen jag håller på med som tar foton på mig själv med Macen? De förstår sig bara inte på en stor känd bloggares behov *hiHIHihIHIHIhih* Har jag berättat att de sugit in mig i en ny serie som de följer? Om terrorister och politiker som ljuger och hjältar som ska fixa allt. Lite som 24 och precis lika spännande. Harre!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar