torsdag 22 november 2012

Today I give thanks to people who matter. Friends and family, people I need, people I love

Happy Thanksgiving på er, hela högen! Är det inte roligt hur det i Sverige bara är en vanlig torsdag men här i USA är idag ett resultat av flera veckors förberedelser. Det har handlats mat, enorma kalkoner, dekorationer, allt pyssel och plock som amerikanare insisterar att ha vid varje högtid etc etc. Hela familjen är hemma idag och jag ska mysa med dem hela dagen. Ja jag ska spendera extra mycket tid med dem idag, för i år ger jag mitt tack till dem. De kommer aldrig läsa detta men jag hade inte kunnat få en bättre värdfamilj. De är inte en värdfamilj längre, de är som en del av min riktiga familj nu! De har gett mig hjälp och stöd, svarat på alla mina dumma frågor, kramat och tröstat när mamma och pappa varit för långt borta. De har lärt mig så mycket och jag är dem evigt tacksamma för det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar