tisdag 20 november 2012

KOLLA VAD JAG HAR!!!

När det är stora bokstäver och utropstecken vill jag att ni ska lägga lite extra uppmärksamhet på mig! Idag är en väldigt rolig dag för idag har jag fått min iPhone levererad!! Detta är såklart väldigt skåjjigt.


Bara se glädjen! Det stora gapet är ett gjädlegap och ni kanske kan höra glädjeskriket genom datorn? Skäms sedan lite för att jag blir så lycklig över en teknisk sak och får lite ångest för om jag är pryltokig. Försöker intala mig själv att man får vara glad när man får något nytt och jag blir lika glad av en ny podcast ju? Och inte kostar dem pengar. Så idag ska jag alltså sitta här och ladda ner appar och ta foton och ha mig. Jag hör hela dagen susa förbi med näsan tryckt i telefånskapet, *swooosh*



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar