torsdag 22 november 2012

Startar min Thanksgiving slow med film och godisfrukost i sängen


Ja jag slappar hela morgonen. Ska snart hämta upp min frulle och äta den i sängen. Värmde upp magsäcken med godiset jag fick av Sara i veckan och glodde runt lite på the Internätet. Vad ska vi göra idag då? Vi ska bara hänga här hemma, förmodligen ut och gå eftersom det är FINT VÄDER och sen ska vi bara äta äta äta hela dagen. Stackars värdmami har haft lite småpanik för denna dag väldigt länge eftersom detta blir henens första Thanksgiving där hon ska laga maten. Och hon är ingen supermästare i köket. Men vi ska alla hjälpas åt och bli mätta och glada ska-ni-se! 

Jag har ansvar för potatisen, värdmami för kalkonen och värdpapi för efterrätten. Jag sitter med kidzen nu och kollar på Thanksgiving-paraden som de har inne i City varje år. Förra året såg jag det live men i år nöjer jag mig med att se det på teven med "mina" kidz :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar