måndag 26 november 2012

Det är något skit på kameran! Nänä, det är bara jag

Ungefär såhär känner jag mig nu:


... som en stor mög som bara ÄR. Gör inget vettigt, allt är flum och inget är av intressant värde! Efter mina flera hundratusen traskade steg i City idag, blev jag extra glad av att komma hem och mötas avv hemmalagad mat. Himmalaugad!! Hajar ni eller, jag skämdes bort med mat som lagats vid VÅR spis, ingredienser som kommit från VÅRT kök och sen satt vi alla ner tillsammans och åt som en familj :') 

Jag och värdpapi slog oss sedan ner och kollade på rugby tillsammans och det var sjukt intressant! Devareja. Jag har ju sett det med honom innan och inte förstått reglerna men på något sätt har det inte spelat någon roll för det har bara varit kul att kolla på ändå. Tills idag då. Ikväll tyckte nämligen värdpapi att det var en alldeles ypperlig kväll att lära mig alla spelregler. Laget vi (han) hejar på är Nya Zealands All Blacks. Jag håller mig dock opartisk, utav respekt för familjevänner i Australien.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar