måndag 11 mars 2013

Två bilder med tillhörande text


Har då äntligen en spegel ovanför handfatet! Jag la inte ens märke till faktumet att det INTE fanns en spegel där när jag först såg denna lägenhet. Det var först när jag flyttade in som jag märkte att "men vänta lite... Där finns ju ingen spegel? Det finns ju faktiskt inte en enda duglig spegel i hela huset!" Det finns ju sånna småsmå som hängts upp på de konstigaste ställena (och som jag tar ner för att sminka mig i) och sen finns det den i badkaret såman kan spegla sig själv när man.... duschar. Problem solved nu iallafall, jag måste bara ta reda på vem av tjejerna som köpte spegeln så att jag kan tacka (och betala min del)


Jävla skitstekpanna. Du skulle steka min kyckling men det totalvägrade du och tog 20 minuter på sig. För en liten kyclingfilé! Jag tog ut min ilska och skrapade bort en del av det brända och råkade då göra permanenta skador på dig. Förlåt. Och nu blir du ju fan inte ren. Du är hopplös.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar