tisdag 26 mars 2013

Min syster, min bättre halva, min Malin

Som ni vet älskar jag ju att jämföra saker hur de är nu jämfört med hur de var då. Vad gjorde jag för ett år sedan, vad hände för ett år sedan, vilken musik lyssnade man på för ett år sedan, ni fattar. Just den här gången är jämförelsen lite extra smärtsam eftersom det är 1 år sedan Malin flög över till USA för att hälsa på mig. 1 ÅR SEDAN!!! Och jag var den lyckligaste kotten i skogen, jag var eld och lågor, jag var helt amazingly glad att MIN syster skulle komma till MIG och se hur mitt liv såg ut i USA. Se vad jag gjorde, se mitt rum, träffa mina kompisar, jag skulle visa henne allt. Då var jag toppenglad och nu...... inte toppenglad.




Fast jag ÄR ju faktiskt glad. Och bara för att jag inte är sådär superduperhappy så betyder inte det att jag är ledsen. Allt är ju som sagt inte bara svart eller vitt. Men oj oj oj så lycklig jag var att se henne igen. Och nu är hon hela vägen borta i Australien och lever verkligen det härliga livet i solen. MALIN DU VET ATT DU ÄR BÄST!

1 kommentar:

  1. Ååååh min fina Johanna! Du vet att det alltid kommer vara du och jag! Du valde verkligen dom bästa bilderna du har på mig på min dator...

    SvaraRadera