torsdag 7 mars 2013

Hon blev kräksjuk. Inte jag då.


Först och främst, vad händer med Makeagif?! Hemsidan jag alltid kunnat lita på har nu gått helt bananas och alla, oavsett vad jag gör, ser ut som..... Ovan.

Alltså jag har insett nu att de flesta av mina bilder föreställer mig i pyjamas, eller i sängen eller när jag äter. Så i ett försök att variera lite så har det ju inte blivit några blogginlägg för truth be told, de nda gångerna jag bloggar är ju när jag sitter i sängen, på morgonen/kvällen (i pyjamas) eller när jag sitter vid datorn och käkar! Hrm får väl försöka bättra på mig.

Torsdagen har bjudit på först ingenting sen en massa. Låg ju och slöade och chillade hela förmiddagen och efter lunch så tog jag tuben till stan och mötte upp halvsyster som skulle åka till läkaren. Hon skulle fixa något med ögonen och behövde enligt läkaren någon där för att "hämta" henne. Så vi satt där i väntrummet när halvsyster plötsligt börjar kräkas gång efter gång. Det tog inte slut så vi fick ringa efter taxi hem och jag bäddade ner henne i sin säng innan jag for hemåt igen. Stackaren. Och hon hade planerat så fint att vi skulle hem till henne tillsammans och laga mat som hon köpt trots att hon inte skulle kunna se något efter hennes ingrepp och så blev det ju så fel......

Insåg nyss att mamma nog lär få reda på att halvsyster var sjuk genom min blog.... Hehe hej mamma! Kan snabbt förklara hur denna familjerelation går ihop: min mamma gifte sig med halvsysters pappa. Så halvsyster och mamma är inte "biologiska" men va tusan, hemma hos oss är alla family!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar