torsdag 14 mars 2013

Å lite luft tack


Sitter här och modellar min nya jacka! "Unnade" mig en ordentlig undertröja så att jag kan springa utomhus men när jag såg att en jacka gick uppemot motsvarande 800 svenska pjucks så tänkte jag snabbt om att "äeeeeeh H&M duger ju :):):):):):):)" Så- jacka- billig- H&M- <3

Egentligen jobbar jag helt OK, jag skulle inte vilja säga att jobbet totalt dränerar mig på mina krafter (kom igeeen då, utmana mig, ge mig 10 pass på en vecka, knäck mig, förstör mig! Ge mig sen bra betalt :) ) men jag är liksom hemifrån hela dagen och hela kvällen. Man går in i en liten jobbubbla och har ingen riktig kontakt med yttre världen så nu när jag är ledig idag så skypear jag, skriver meddelanden till alla och påminner världen om att jag fortfarande finns.

Idag är också en viktig dag för att MIN MAMMA FYLLER ÅR!! Min mamma, min min min, och mina syskonds förvisso, mamam fyller år idag och jag har en present här till henne som jag ska springa och posta nu. Och nej, det är inte den där gamla "jag har en present preciiiiis brevid, ska bara åka och posta'ren" så har man egentligen ingen present. Jag kan försäkra er alla om att jag har presenten kollar på den....... nu.... och ska skicka iväg det nu. Och pussa lite på hennes födelsedagskort, färska pussar på posten blir hon nog glad av. PUSS.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar