lördag 23 mars 2013

Drar ett blogginlägg bah

Ska vi låtsats som att inget hänt? Hatar att jag börjar v-a-r-j-e inlägg med att be om ursäkt för att jag inte skrivit på länge.... Så jag hoppar den delen och hoppar rakt på sak.

Blev ingen Johannadag i fredags! Det blev lite tråkigt på jobb men en kille ramlade rätt ordentligt och slog sig och fick åka till sjukhus! Kunde ju då inte jobba sitt pass på fredagen så jag ställde upp några timmar. Ska sluta skriva om jobb nu också, zzZZzZZzZzzz

Så när jag sedan kom hem så hade jag rätt bråttom för jag skulle iväg och träffa upp Londonsvenskar på kvällen! Jaaa så härligt, skrev än en gång på gruppen för alla Londonsvenskar på Facebook och fick härlig respons så vi var ett gäng som kollade på Sverige- Irland i kyrkan. Och vem trodde att kyrkan skulle sälja öl, chips, Marabou, korv med bröd??!??? Trots 0-0 så var det härligt att sitta bland svenskar och det kändes tryggt att, trots att jag inte kände alla där så hade vi ändå alla något gemensamt. Vi hade liksom alla samlats av samma anledning och det kändes så fint att dricka öl och kolla fotboll i en kyrka.

Efter matchen blev det ju klurigt att få hela vårt gäng att dra till samma ställe, vi splittrades och vi for till Shoreditch, ett område i östra London. Försökte hitta en bra klubb, hittade inte en bra klubb och hamnade istället på en skitklubb!! Dansade en stund och handlade sedan flingor på en 24/7 shop och åkte hem med mitt gäng och sov där. Härligt när saker inte blir som man tänkt sig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar