torsdag 7 mars 2013

Bara några meningar sådär

Goder torsdag kära åskådare. Efter att ha legat i sängen och dragit och segat ut min morgon rätt så rejält (som jag har en tendens att göra på lediga dagar.....) så tyckte jag att det var dags att göra något av dagen. Jag hade ju planer sen innan att jag måste till viktiga banken till exempel, åka och handla och diverse vuxet men tyckte ändå det var onödigt att kliva upp innan klockan 13 liksom :):):)

Och jo visst har jag ju fått saker gjort, duschat och tvättat mä, klätt på mig, matat magen, åkt och handlat. Och sen fick jag äntligen dammsugat efter att ha insett att dammtussar i detta rum bildas helt utan dess like. Och faktumet att jag dammsög just idag har ingenting att göra med att the landlord kommer hit idag och ska *fixa lite saker*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar