lördag 16 mars 2013

Mitt svaga barnahjärta

Nehepp det blidde ingen ledig lördag. En kille på jobbet berättade igårkväll att hans syster fött en liten knate! Hon hade gått in i labour (svenskt ord?) under dagen och det lilla livet hade fötts under kvällen. Så HUR kan jag då, som storasyster och ex- au pair, säga nej när han frågar om jag kan ta hans pass så att han kan åka och hälsa på sin nyaste systerdotter? Hur HUR?! 

Och igår fick jag ett meddelande på Facebook som gjorde mig väldigt glad. Min Starsky, smeknamnet jag envist gett Sara, frågade om jag kanske möjligtvis vore öppen för besökare om några helger! Alltsssssåååååå sånt blir man ju himla glad av!!! Att Sara kommer hit och hälsar på!!!! Ska se vilja datum hon kommer och då ska jag se så otroligt mycket fram emot det!!! Ska bara köpa den där madrassen jag pratat om så länge nu?


Casanova in bed, wink-wink.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar