onsdag 20 mars 2013

Oh Juliet when will you realize, it was just that the time was wrong. Oh Juliet

Hallå..... hallå...... Åh hej!


Bortglömda äro ni ej. Bara inte min högsta prioritering. F'låt. Men livet håller sin goda takt här i London! Den där jobbubblan blev ju lite mer intensiv än jag trodde i helgen... Ja jag kom ju inte riktigt ur den. Men det är oviktigt! Jag har fredag-söndag ledigt och jag längtar nåt så vidrigt efter det. Har redan planerat "Johanna-dagen" på fredag. Vaknar sent (läs tidigt pga body clock) drar mig i sängen, äter lääääänge och myyyycket till frukost, slappar vid datorn, kanske ser på senaste avsnittet av Girls igen, ut och går en promenad (för givetvis skiner solen på denna dagen!) sen in till stan, "unnar" mig lite nya saker, köper god mat och sätter mig i parken och njuter med go musik i hörlurarna. Härligt va?! Återkommer med hur det faktiskt blev.

Idag börjar jag ju inte jobba förrän i eftermiddag och har därför haft tid att BARA VARA i mitt rum. Åh mitt rum. Du är det bästa jag någonsin lagt pengar på. Har även denna morgon snackat med pappa som berättar om snö hemma och jag berättade att nope ingen snö här men kanske kan det regna idag? Men ändå rätt behaglig temperatur ute. Kan liksom gå i tunnare jacka. M-hm måste prata om väder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar