tisdag 26 mars 2013

Är ledig fram till klockan 16 och ska hinna med att:

- Betala in hyran!!!! Den ska vara inne innan den första och idag är den enda lediga luckan jag har, denn punkt är HÖGT i prio!!

- Skicka paket till Danne. Åh min lillebror som fyllde 16 förra veckan har inte fått sitt paket skickat än men idag är dagen! Denna punkt är alltså också rätt viktig.

- Just det, måste köpa födelsedagskort som åker med i paketet!

- Dammsuga. Mvh/ Dammråttorna

- Börja söka in till skolor. Paniken kryper i mig att för varje dag jag väntar, desto mindre tid får jag att kolla runt på olika utbildningar, se vad som händer och hur man gör. Jag skräms bara av faktumet att jag inte vet någonting!!!! Vad betyder allt?!?! Ironin är ju att jag inte vill kolla för att jag kan inget. Men kollar jag aldrig kommer jag ju ALDRIG lära mig något. Heheheheh

- Hade ju varit trevligt att hinna duscha.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar