måndag 18 mars 2013

Söndagsyr


Välkommen hit, till synen av en helt slutkörd tjej. HAHAHAAHAH nu är det ju måndag morgon och jag är utvilad och pigg efter en natts härlig sömn men ojojoj igår var no joke. Efter jobbet så stod jag i valet och kvalet och försökte ta ett beslut- skulle jag ut och fira St. Patricks eller inte? Man vill ju inte vara tråkig och givetvis vill man ju träffa nya kompisar och hänga med de svenskar som också ville göra något, denna öldrickande dag i ära! Men jag VAR ju väldigt trött och visst hade det varit härligt att komma hem till mitt rum när klockan inte var mitt i natten? Nääe, så när vi då stängde lite senare än vanligt (folk ville ju ha sin öl...!) så bestämde jag mig för att öl får jag dricka en annan gång- jag ska hem.

Så himla rätt beslut. Även om det gjorde lite ont i mig när jag blev medbjuden av olika människor så var det helt fantastiskt skönt att bara komma hem och slapppppa lite. Vara social får jag ge mig på nästa helg istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar