söndag 3 mars 2013

Regerar i nya sängkläderna


Tja där. La-la-la-ledig och det är fint att vara ledig på en söndag. Särskilt med tanke på att jag egentligen skulle jobba idag men eftersom att någon ville byta pass så jobbade jag igårkväll och hon jobbar idag. Jobba på en lördagkväll tänker ni? Vad trist? Inte det minsta. Nu när man är bUDdiEz med kollegorna så får man följa med dem till deras stammisställe och häva i sig drinkar för drickspengarna man nyss fått i fickan. Åh att stå i en varm och trång bar med nya människor som man gillar även om man inte känner dem och ta in alla intryck. Det e fint de.

Okej så NU andas jag ut. Puuuuuuuhhhhh. Jag har släppt oron för att 1) inte ha någonstans att bo och 2) stället jag bor på inte är på riktigt. Den är ju i allra högsta grad riktig! Jag har sovit i sängen, lagat mat i kastrullen och har en tvätt i maskinen. It's for real y'aallllll. Så nu är ni alla så välkomna över! Jag ska bara köpa en madrass och fundera lite på hur in i hel-vetet jag ska få plats med den i mitt rum men annars ligger vi båda i min 90-säng.


2 kommentarer:

  1. ÅHH vad roligt Johanna!!! Hur skönt måste inte det kännas att ha en egen lägenhet?!? :D
    Du är sååå värd det <3<3

    SvaraRadera
  2. Woohhhooo det känns helt fantastiskt! Nu kan jag ÄNTLIGEN slappna av och leva livet här! Viva London <3<3

    SvaraRadera