torsdag 14 mars 2013

Ostbågsfingrar


HAA-HAA-HAA-HAAAA så jäkla komplicerat att skriva på Macen med fingrar täckta av ett härligt täcke av ostbågspuder. Ja svenska ostbågar! Hur kommer detta sig? Jo för att Celia kom och överraskade mig lite på jobb och hade köpt OLW Ostbågar och Marabou Daim!! Hon sa inte vart hon köpte det men jag misstänker ett svenskt café inte långt från jobbet där jag vet att man kan få tag på svenska godsaker. Maraboun kan ni ju bara fetglömma, den försvann samma kväll på bussen på väg hem. Pffft.

Sitter på rummet och bara pillar vid datorn. Har märkt hur jag ofta känner mig uttråkad??? Har liksom bara denna lilla rumsyta att röra mig på. Jag är ju van vid att, om uttråkadhet skulle infalla, kunna gå ut och sätta sig i soffan där någon kollar på teve, eller gå ner och prata med mamma eller leka med småsyskon. Och nu ba har man inget av de dära......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar