söndag 24 mars 2013

Ska bli så jävulskt skönt att sova i min egen säng i natt. MIN säng, bara min


Bilden är ej tagen real time, vet faktiskt inte riktigt varför jag har en bild på mig själv när jag borstar tänderna....?.......... Men snart så ska jag väl borsta tändera ikväll igen. Åh Gud jag minns en skidsemester för några år (?!?!) sedan till Bad Gastein där jag insisterade på att Mintuu typ var samma som att borsta tänderna. Det är det inte.

En mindre text om tandborstning.... Bra Johanna! Min hjärna är mos efter en av de sjukaste helgerna jag någonsin haft. Det blir väl kanske så när man är ledig hela helgen för första gången på ett tag och jobbat mycket veckorna innan? Man går liksom lite loco. I fredags var jag ju ute med svenskarna och igår bjöd en jobbkompis på hemmafest. Åh herre säger jag bara. Känns lite som att leka med elden att festa med de man jobbar med kommer jag på såhär i efterhand. Är livrädd för att jag ska komma in till jobb imorgon och de kommer alla kommentera den där sjuka grejen jag gjorde som jag inte minns av diverse anledningar (OBS! Endast ett exempel!!) Nä ni. Sånna här helger ska man väl också ha antar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar