söndag 10 mars 2013

24 timmar efter alla andra och nu har jag också sett finalen


Så fint att sätta igång Melodifestivalens final tidigt så att man kan gå och lägga sig tidigt också. Jag har tänkt och reflekterat en del efter gårdagens hetsiga diskussion med mamma angående hela Mellon. Hon hade väl en lite mer retlig inställning och tyckte inte riktigt om det men JAG gillar det faktiskt. Nu har jag bestämt mig, nästa gång någon frågar så ja- jag gillar Melodifestivalen! Varför? Därför. Jag behöver faktiskt inte kunna motivera vartenda val jag gör. Jag har härliga barndomsminnen med Melodifestivalen och mer anledning än så behöver jag inte ha. Och nu längtar jag till Eurovision och har redan planerat hur jag ska se det här i London, kanske med nya hOMiEz och lördagsmys.

Fast idag hade jag då söndagsmys med lite glass och varm kopp vaniljte till "Mello-finalen" Vet ni vad mer jag gjort idag? Dansat! Gick på en provklass Diva Dancing och fick lära mig lite av koreografin till Single Ladies vilket var asfett. Njöt av dansen men får se om jag fortsätter på den eller letar vidare efter den perfekta dansstudion. Har även suttit på Skype med Alisa. Det var trevligt.

Klockan är lite efter halv nio och jag ska bara borsta gaddarna sen somnar denna skönhetspingla till sovlistan på sin iPod. Natti natti då från er Single Lady


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar