lördag 23 mars 2013

Fan. Fortfarande upprörd att jag fick slänga hela min måltid som jag planerat så försiktigt. RIP min indiska mat

Så fett jäkla ovärt!!!!! Vaknade ju imorse hemma hos kompisars lägenhet och hängde där ett tag. Tänk vad sjukt att Martin och jag gick i samma klass hela låg-/mellan-/högstadiet och så nu bara umgås vi här i London?! Hur som helst, var kvar där och hängde en stund, bakishänga if you will. Samlade styrka att gå utomhus där London skämmer bort oss med snö och apkyla. Och jag med skinnjacka och stumpbyxor (OCH ANDRA PLAGG OBS!) åkte in till "stan" för att köpa födelsedagspresent till lillebror som fyllde 16 igår?! Det här händer inte, min lillebror kan inte vara 16 år?! Han ska ju inte vara med än 10 år och världens störigaste lilla skit...?

Köpte sakerna jag skulle snabbt som satan och tog bussen hem. Planerade länge vad jag ville äta som lite fest-bakismåltid och bestämde mig för att göra indiskt hemma och köpte då ingredienser enligt önskan. Så vad händer när jag ska sleva upp en stor sked ris med kyckling i käften? Sås-helvetet jag hade hemma har gått och blivit dåligt och smakar gift. YES precis vad jag ville inse EFTER jag dränkt min mat i såsen.... Så slängde allt och åt glass och bananchips istället. Alltid värt.


Lägg märke till de "sENsUeLLa" läpparna. Jag köpte lite nytt smink härom dagen och fick veta att det var "ta 2 betala för 3" erbjudande och passade då på att vara wiLd och testa rött läppstift. Tror fan jag lyckats hitta det perfekta för mig?! Bara halkade in på ett bananskal sådär. Får se hur länge läppstiftsfasen håller i sig. Ska fortsätta gosa ner mig i sängen nu, fasiken vad härligt att vara inom hus, ta en varm dusch och ha varma kläder på sig och mysa i sin säng när det är kallt ute! Åt fanders med minusgraderna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar