lördag 9 mars 2013

Dansa av alla för alla



Hörde jag någon säga lördag?! Ja nu har jag fått rätt på veckodagarna. Fint äre med mig iallafall! Jag kom hem sent igår och var inte hemma från jobb förrän halv tre. Detta hindrade dock inte min inre body clock från att vakna upp "vanlig" tid som om jag skulle till jobbet. Vet inte om jag tyckte det var lite c00lt att jag vaknade 1 minut innan alarmet "skulle ha ringt" ?? Hm.

Nåväl. Hittills denna morgon har jag duschat, rödat håret, ätit någon ny gröt till frukost som inte var så jättegod och totalt ovärt att börja dagen så (MVH, Älskar Frukost) och även spenderat den senaste timmen på tatueringshemsida. Föräldrar få inte panik nu. Tidigare i veckan när jag hängde med jobbkompisarna sa en såhär: "alla bara snackar om hur man måste planera en tatuering och se till att man inte ångrar sig och hur kommer den se ut när man blir äldre när egentligen... Det bara är en tatuering. Det finns liksom viktigare saker som man måste tänka igenom ordentligt."

Detta har fastnat i mitt huvud! Det känns ju som att hon har lite rätt i sin poäng?! Jag menar, nu begöver jag ju inte tatuera in värsta draken på hela ryggen men som hon sa, alla hennes små tatueringar påminner henne om roliga minnen. Därför har jag tänkt att jag ska skaffa någon LITEN och kanske på ett inte-så-jättetydligt ställe. Och sen kanske skriva in den där raden från sången jag aldrig släpper.


"You fill my heart, you keep me breathing"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar