lördag 23 mars 2013

Alla goda ting äro tre

Oj känner mig så vidrigt ytlig nu. Och jag som precis kommit udnerfund med hur abolut oviktigt det är att man ska se ut på ett visst sätt och hur få som egentligen bryr sig om man skulle ha samma tröja på sig 2 dagar i rad, ha lite extrakilon här och där, sneda tänder, dålig hårdag etc etc etc. Men gör det enbart i visningssyfte detta nu. Vill bara VISA sakerna jag "unnat mig".

1. Nya läppstiftet då ja. Fin röd färg.Har ju då inte hunnit prova det ute än och vet inte om det kanske helt försvinner bara man sätter läpparna mot dricksglaset?

2. Ny eyeliner! Andra var slut och insisterat på att visst finns lite eyeliner-juice kvar i den. Note to self: fixa ögonbrynen.

3. Och jaaaaaaa! Äntligen bytat min lille plopp! Den lille spontana rackaren från Los Angeles är nu en ring istället. Tycker den är himla fin. Mm bra gjort av mig därborta på västkusten!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar