torsdag 28 mars 2013

Bloggar med teeeeee


Slickar rent koppen på de sista tedropparna innan det är dags att ge sig iväg. Egentligen har jag lite bråttom idag för en låg kvar i sängen i en kvart och kollade bilder på Instagram. Men det var så häääärligt att ligga i sängen med det fluffiga täcket, kolla på bilder, solen sken in genom fönstret..... Fint! Men så nu så stressar jag ju lite. Fast nu när det är (var) frulle-time så är det NO STRESS för jag VÄGRAR stressa i mig frukosten. Det är liksom numera den enda måltiden jag inte behöver inta ståendes eller med andra. Det är liksom min stund för mig själv heheheheh.

Snart är det ju fredag och kommer på nu samtidigt som jag skriver att det ju är påsk! Hade jag gått i skolan hade jag haft påsklov! Hade jag varit ännu yngre hade jag påskpysslat i skolan hela förra veckan och haft mina påskfjädrar och kycklingar och ägg pryda huset så fint. Och nu kommer jag knappt ihåg att det är påsk. Fast jo, blir ständigt påmind av alla chokladägg och gigantiska choklad-påskhararna som finns i varenda affär. Sånna är ju goda.

Och lägg märke till "papperskorgen" som hänger på klädställningen. Kan ge er alla mina fina inredningstipz senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar