måndag 11 februari 2013

xoxo Sjusovaren

Jag är ledsen att säga att jag sovit bort hela måndagen. Ingenting har jag gjort idag! Visst skäms jag lite och ja lite ångest har jag kanske men...... Jag har inte missat något SUPERVIKTIGT? Det bara blev en sån dag idag och då får jag väl kanske unna mig den lyxen.

Podcasts, bokläsning och Family Guy har varvat om vartannat mellan mina små powernaps. Och städat undan vårt rum, hängt undan tvätt som hängde överallt i huset (ingen torktumlare och inget tvättställ), även packat det sista i min resväska och mentalt förberett mig på morgondagens flytt!! Imorgon blir det inget latande heller, upp och packa ihop sig och ta med dig pick och pack till andra sidan stan där jag ska bo de närmsta 3 veckorna. Dagdrömmer om mitt egna rum, hur jag åker och storhandlar, hur jag köper fin inredning, dekorerar fint i lägeneheten, fint och städat med nya möbler etc etc. Som sagt, dagdrömmer.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar