söndag 10 februari 2013

Varvar Internet och läser bloggar men glömmer att jag har en egen blogg att sköta

Åh ja visst ja. HEJ.

Först och främst- rolig kväll igår! När vi kände oss klara på biblioteket (som btw tog 6 pund inträde för en annan som inte studerar vid universitetet......) så tog vi tuben bort till en annan del av stan för att kolla in second hand- utbud. Vi köpte med oss middag hem, tog tuben hem och käkade härlig middag hemma med Family Guy visandes på datorn. På med partymusiken och på med sminket så gjorde vi oss i ordning. Kom iväg, satte oss på en pub och drack lite innan vi följde strömmen av alla andra och till slut hamnade på en klubb. Roligt vare där!

Hela dagen idag har vi bara myst. Städade undan i vårt rum för h-j-ä-l-p vad här såg ut! Min resväska behövde packas om för flytten på tisdag och åååhhh som jag längtar. Går runt och dagdrömmer om hur härligt det kommer bli, även om jag inte kommer bo själv, men vad gör det? Handla precis vad jag vill, göra vad jag vill..... och förbise det här med en hållbar ekonomi :):):):):)

När man inte orkar gå. 

Han bytte för övrigt bort ett armband han hade på sig för gratis kinamat. Värt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar