fredag 15 februari 2013

Såhär bor jag just NU






Ja men här har ni bilder på mitt rum! Såg nu att bilderna inte alls var lika fina som de var i kameran...? Men ni ser ju på ett ungefär hur det ser ut va. Känns lite konstigt att visa bilder på rummet i och med att detta egentligen är någon annans rum liksom. Som om jag hänger ut hens personliga utrymme! Men så länge jag inte fotar varenda detalj i hela lägenheten så lindrar det mitt dåliga samvete.

Jag ska inte vänja mig för mycket vid det här men seriöst MORRRRR på att detta ständiga flyttande! Börjar bli långtråkigt att sitta och mejla och panika om boende och noja över om jag kommer behöva bo på gatan eller om det blir som i NYC- allt det slutade med jobb men ingen boende. Håller tummarna att allt blir bra!



Här är min skrivbords-sjukstation just i detta nu. Snorpapper, termometer ( new BFF), apelsinskal och tomt vattenglas. Och jag och Malin som håller hand på ett foto, en midsommarafton för 14 år sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar