tisdag 12 februari 2013

Trivs

Mmmmmm om man ska sammanfatta alla mina känslor i ett ord skulle det vara- trivs. För jag trivs nått så härligt med rummet jag har just nu. Sedan jag kom hit vid lunchtid har jag packat upp mina saker i byrålådor, noga bestämt vilka kläder som skulle placeras var. Bäddade i ordning sängen och traskade till banken. Därefter var det dags för dagens höjdpunkt....... Mathandling!!

Jag har ju alltid gillat att gå omkring i mataffärer, slänga ner varor till middag och lunch och allt. Och hur många gånger har inte lilla Johanna "när jag blir stor ska jag minsann köpa Marabou hela tiden, glass till frukost och alla kakor som ser goda ut!" Fick en liten mini panikkänsla av att jag spenderar pengar på mat som jag sen äter så alltså äter jag upp mina egna pengar???? Bäst att man köper något gott då ju! Visst fick jag med mig massa mat men klart att någon liten treat slank med.

Fettisdagen och allt ju.


Känns liksom skönt att jag flyttat till mitt "egna" nu. Det där egna jag alltid suktat efter. Imorgon ska jag jobba (!!!!) och så även på torsdag och fredag. Sen håller vi alla tummarna att det fortsätter på heltidstjänst veckan efter. Visst????? Åhhhhåhåhå hög på livet nu allt är bra och det känns braaaaaa! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar