tisdag 19 februari 2013

London genom the iPhone

Vilken härlig dag det blev idag! Solen sken, jag hade 0 planer och hela dagen låg framför mig. Började ju min morgon med att leta nya boenden. Suck denna eviga boendejakt. Det har också blivit en normal del av min vardag. Lite i smyg går jag omkring och fruktar att jag inte kommer ha någonstans att bo, även om jag har några backup plans så äre ändå lite läskigt att känna den pressen att jag MÅSTE hitta något. Och snart.

Vid halv två drog jag in till centrum och mötte upp Celia för en rekordsnabb macklunch. Hon drog tillbaka till jobb och jag åkte bort till Hyde Park och hade en eftermiddag i solen där. Låg och sniffade på det härliga gräset men podcasts och musik i hörlurarna. Rätt fin och så. Kom hem och har ej gjort mycket sen dess :):):) Inte ens middag :):):) Idag år jag alltså glass till middag :):):):):):):)

Royal Albert Hall som jag råkade finna. Bland annat idolen Adele har haft konsert här


Hängde med en guldman

Skoja. Tror han var någon gammal kung. Om han inte hette kung Albert till och med...?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar