tisdag 19 februari 2013

En free tisdag


Intagit min plats på köksbordet!! Säger "min plats" för det är den plats jag så noga utvalt. Och givetvis inte PÅ bordet, kanske VID är en bättre preposition. 

Idag är jag ledig! Fick ett Heytell från Sara (Heytell= app där man lämnar röstmeddelanden till varandra) där hon frågade var jag jobbade? "Varför är det hemligt???" Det är i allra högsta grad väldigt ohemligt!! Jag har bara glömt säga det- italiensk restaurang. Jepp, I'm back in the italiensk restaurang- business. Vissa saker kommer man bara inte ifrån. Poppis restaurang är det iallafall, i centrala Lonon, i hippa och c00la Soho för att vara noga. Och på tal om c00l och hipp, folket jag jobbar med är dööööc00la. Alltså riktigt c00la ungdomar med stil och fräck musiksmak. Så första dagen jag jobbade där på riktigt kände jag mig ungefär såhär:

De var Urban Outfitters och Topshop. Jag var H&M Basic. Inget fel med H&M Basig per se, men väldigt tråkigt i jämförelse med de andra. Så högt i prio är att uppdatera garderoben.

Annars sitter jag bara här på min lediga dag och letar efter någonstans att bo och ska snart ta tuben för att möta upp Celia för lunch. Spenderar drickspengar snabbbbbbbt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar