måndag 25 februari 2013

Härliga London med pappa

Ja visst ja så nu ska jag berätta lite kortfattat om min och pappas eftermiddag i London. Han är här och ska hålla föreläsningar hela veckan, så han kommer vara i London ända till fredag!!!!! Men han ska hålla sina föreläsningar ute på flygplatsen och kommer alltså inte vara inne i själva stan..... Typiskt. Men så efter min katastrofala start på dagen med tunnelbanekaos och över en timme sen så fick jag krama pappa. Grät ju lite för mitt dåliga samvete över att jag fick spendera mindre tid med honom och tanken på att han fått gå omkring helt själv och vänta på mig medan jag segade skar mitt hjärta! Han han klarade sig själv i storstan :):):):):):):)

Så jag började med att visa honom mitt jobb, gick in och hälsade på alla och blev bjudna på kaffe (viva Italia!!) Därefter gick vi och käkade en sen publunch för att ladda inför lite shopping! Inför flytten måste jag ha eget täcke och kudde och sådant nödvändigt trams så jag och pappa spenderade eftermiddagen med att välja ut den mjukaste kudden, det fluffigaste täcket och det finaste överkastet. Väldigt mysigt och plötsligt var vår dag tillsammans slut. Och nu sitter jag redo för säng klockan 21.20. Ska lyssna på en skojig podcast för att lugna denna oroliga och ängsliga känslan i magen. Stress som liksom inte släpper!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar