fredag 15 februari 2013

Numera besatt av min egen temperatur


Är helt besatt av att se hur min temperatur skiftar. Så fort jag känner en frusen känsla, MÅSTE KOLLA OMG HAR JAG FEBER????? Jag och termometern har blivit riktigt seriösa i vårt förhållande. Fick ju panikköpa den igår efter att jag varit hos läkaren och fick som kommentar från halvsyster att jag "verkligen var min mors dotter." Men till mitt försvar- jag hade ju ALL anledning att köpa en, jag behövde den och jag skulle ju bli tvungen att köpa en förr eller senare? Och bra att ha. Purchase justified. 

Jag har redan bestämt att imorgon kommer bli en betydligt mer produktiv dag än denna. Inte svårt i och för sig, med tanke på att jag gjort absolut skvatt idag. Jo visst kom jag ju in i duschen till slut, klädde på mig och vädrade ut sjukluften från rummet. Gick till och med till affären ju! Men fick hostattack och skyndade mig hem igen. Men imorgon, då ska jag göra massa! Lägenhet ska städas, dammsugas, avtorkas, tvättas kläder och sängkläder, röda till håret, laga ordentlig mat och ringa en vän.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar