söndag 24 februari 2013

Flottigt hår och eyelinerögon


God kväll till alla nära och längre ifrån! Ooooojooojooojjj vilka dagar jag haft. Kan knappt minnas att jag varit hemma? Sedan torsdags har det varit full rulle och varvat kvalitetstid med familjen, jobb, hem och sova, tillbaka till jobb, träffa familjen, äta med familje, jobb, hem, äta med familjen och så har det hållt på. Men ack så mysigt det varit. Det är bara en speciell känsla att veta att mamma sover i samma stad som en själv? Kom på nu alla alla sover under samma måne och en udda slags rokänsla slår mig? Åh vad skönt att veta att var jag än är i världen sover mamma alltid under samma måne som mig. MAMMA <3

Men idag åkte de ju hem. Jag satt i pyjamas och njöt av min första lediga dag på länge, planerade att träffa halvpappa som var kvar i London en dag till och spendera söndagen på museum men mitt i allt blir jag meddragen (av mig själv) till olika visningar på olika lägenheter. Vissa finare än andra. Missade inget på museumet eftersom det tydligen var stängt.... Heheheh. Så såg på olika lägenheter, kom hem och skypeade med mamma+pappa för rådgivning och hade sedan Celia på besök. Jag bjöd på middagen och hon på efterrätten. Och till förrätt, huvudrätt, efterrätt och efter- efterrätt-- Marabou som familjen tagit med sig. Numera slut. 

Orkar inte duscha, gör det imorgon. Spenderade istället cirka 30 minuter med att få till den PERFEKTA eyelinern. Med en fin liten vinge på slutet liksom. Och nu är jag kladdig om ögonen. Ska tvätta av allt och sova lite. ZZzZZzzZZzZZzZz later.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar