fredag 15 februari 2013

Saker jag inte gjort idag:

1. BLOGGAT!
2. Borstat tänderna
3. Duschat
4. Bytt om från min pyjamas
5. Tvättat

Ni ser. Vilken oproduktiv dag man kan ha.

Men först och främst- förlåååååååt! Förlååt förlåt förlåt att jag bara försvunnit helt från min egna bloggi. Onsdag jobbade jag och var sen ute och käkade middag med Celia fram till klockan sent på kvällen, sen torsdag jobbade jag också och var sjuk! Vaknade på torsdag (alla hjärtans dag ju...) och mådde dåligt men åkte till jobb. Mötte upp Celia på hennes jobb och hon fick mig att träffa en läkare som jovisst konstaterade att jag hade feber och svullna halsmandlar och lungor med slem etc etc. Så istället för den där dejten jag och Celia skulle på med pingis och öl för 3 pund styck fick jag åka hem. Hämta ut antibiotika och köpa en termometer och åka hem och sova.

Så idag är jag inte på jobbet alltså. Har haft sjuka feberdrömmar hela natten och bara legat och varit riktigt dryg i sängen heeela dagen. Fast nu funderar jag på att vända det hela och hoppa in i duschen, klä på mig och åka till affären...... och handla fredagsmys..... Väntar dock med att tvätta mina sängkläder tills typ imorgon ifall jag skulle vakna i en svettpöl som jag gjorde imorse. Onödigt att tvätta idag och sen behöva tvätta imorgon också ju!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar